
Het aardbeienkraampje staat al bijna een maand weer langs de weg, maar wij aten pas deze week onze eerste aardbeien. Ik had namelijk besloten dat we gingen wachten tot de aardbeien in onze eigen tuin rijp genoeg waren om te plukken. Dat moment vierden we vandaag met een ontbijttaartje met aardbeien.
De meisjes, en ik ook, zijn heel enthousiast dat de aardbeien eindelijk rood zijn. Elke ochtend gaan we met een mandje een rondje door de tuin om te plukken en daarna direct op te eten in ons ontbijt. Ik ben blij dat ik op meerdere plaatsen aardbeien plantte dit jaar.
