Start aardbeienseizoen vieren
Het aardbeienkraampje staat al bijna een maand weer langs de weg, maar wij aten pas deze week onze eerste aardbeien. Ik had namelijk besloten dat we gingen wachten tot de aardbeien in onze eigen tuin rijp genoeg waren om te plukken. Dat moment vierden we vandaag met een ontbijttaartje met …
